Aseman toimitila

065150700 Seurakuntatoimisto, aukioloaikoina

0503121505 Pääemäntä

25

Toimitilassa kokoontuu päiväkerhoja ja varhaisnuorten kerhoja sekä erilaisia ryhmiä. Tilaa vuokrataan myös omatoimisiin tilaisuuksiin ja juhliin (yksityistilaisuuksiin). Viihtyisät tilat sopivat käytettäväksi erilaisiin pienimuotoisiin perhejuhliin. Tiloissa voi järjestää esimerkiksi häät, muistotilaisuuden, ristiäiset, syntymäpäiväjuhlat tai rippijuhlat.

Salissa on noin 25 istumapaikkaa sekä piano. Keittiössä on tiskikone, kahvinkeitin, kotihella ja jääkaappi sekä kahvi- ja ruokailuastiat, tarjoiluastiat. Seurakunnalta on vuokrattavissa pöytäliinoja. Eteisaula naulakkoineen on tilava.

Seurakunnalta mahdollisuus tilata pitopalvelu kahvituksiin ja keittoruokailuun. Pitopalvelu toiminnasta voit tiedustella pääemäntä Sirkka-Liisalta 050-312 1505. Tilavaraukset seurakuntatoimistosta.

Tilavuokrat

Aseman toimitila on otettu käyttöön vuonna 1982 ja osittain remontoitu v. 2010.

Kierrätysohje omatoimiasiakkaille

• Aseman toimitilan pihasta löydät kierrätyslaatikot.
  • Voit lajitella paikan päällä lasin, metallin ja bio-jätteen. Sekajätteessä on mahdollista kierrättää muovi, pahvi ja paperi.
  • Muovin, pahvin ja paperin kierrätyspiste on S-marketin pihassa Piirantie 1, Alavus.

Tiedustelut ja varaukset:

065150700 Seurakuntatoimisto, aukioloaikoina