Vapaaehtoiseksi

Seurakunnassamme on monenlaisia vapaaehtoistehtäviä. Löydä omasi ja ilmianna itsesi. Mitä juuri sinä haluaisit tehdä? Haluamme, että saisit käyttää lahjojasi, saada iloa uurastuksestasi ja toimia yhteisen hyvän eteen.  Jos et löydä sopivaa tehtävää, niin ota yhteyttä ja pohditaan yhdessä, mitä sinä voisit tehdä. Seurakunnassa jokaisella on jotakin annettavaa. Ole rohkea!

Seurakunnassamme voit järjestää rukous- ja raamattupiirejä tai diakonia- ja lähetyspiirejä. Voit tulla vastuuhenkilöksi nykyisiin ryhmiin tai aloittaa uuden. Voit olla ystävänä tai asiointiapuna iäkkäille, osallistua yhteisvastuukeräykseen ja toimia lipaskerääjänä. Voit toimia omalla kylälläsi tai tulla seurakunnan talkoisiin. Jumalanpalveluksessa on myös runsaasti eri tehtäviä esimerkiksi esirukoilijana, kolehdin kerääjänä, esilukijana tai -laulajana ja soittajana. Voit valokuvata tai kirjoittaa juttuja seurakunnan tapahtumista. Kerhonohjaajia, kerhomummoja ja -vaareja, isosia ja apukäsiä lasten toimintaan kaivataan jatkuvasti. Tässä vain muutamia kerrottuna.