Kummikirkon ruokailut

su 1.10. klo 11.00

Alavuden seurakuntatalo

Ruokailut klo 11 ja 13. Sanajumalanpalvelus klo 12 Alavuden kirkossa.

Hei kummini!
Kutsun sinut kanssani kummikirkkoon su 1.10.2017 klo 12 Alavuden kirkkoon. Jos olemme nälkäisiä, pääsemme ilmaiseen ruokailuun seurakuntatalolle. Kattauksia on kaksi, joten voimme ruokailla joko kummikirkon jälkeen klo 13 tai sitä ennen klo 11. Ruokailun jälkeen voimme vielä jäädä jatkamaan yhdessäoloamme askartelun parissa. Lisäksi meistä voidaan klo 13 jälkeen ottaa Kummilapsi ja kummit -valokuva.
Ruokailujen vuoksi meidän pitäisi ilmoittautua sähköpostilla merja.anttila@evl.fi tai tekstiviestillä 050-3470624 viimeistään pe 22.9. mennessä. Muistetaanhan mainita kattauksen lisäksi myös allergiat.
Kummikirkkoa varten päiväkerholaiset ovat piirtäneet aiheesta Kummini ja minä. Voimme siis ihailla myös piirustusnäyttelyä.
Olisi mukava päästä kanssasi kummikirkkoon!
Terveisin, kummilapsesi
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä