Usko, elämä ja yhteys -juhlapäivä piispa Simo Peuran täyttäessä 60 vuotta

to 15.6. klo 16.00

Seinäjoen srk-keskus ja Lakeuden Risti

Kaikille avoin juhlapäivä Seinäjoella.

Tervetuloa Lapuan hiippakunnan yhteiseen, avoimeen juhlaan Usko, elämä ja yhteys, jota vietetään piispa Simo Peuran 60-vuotispäivän merkeissä!

Klo 16-17 Luterilaisuuden mahdollisuudet muuttuvassa maailmassa -paneelikeskustelu Seinäjoen seurakuntakeskuksen seurakuntasalissa (Koulukatu 24). Keskustelemassa dosentti Kari Kopperi, piispa Jari Jolkkonen, professori Risto Saarinen ja kirjailija Aino Suhola. Tilaisuuden jälkeen on kahvitarjoilu. Tarjoilun vuoksi ennakkoilmoittautuminen mahdollisine erityisruokavalioineen 31.5. mennessä sähköpostitse: lapua.tuomiokapituli@evl.fi

Klo 18 Jukka Perko yhtyeineen pitää virsikonsertin Lakeuden Ristissä.

Piispa Peura toivoo mahdolliset muistamiset nepalilaisessa Gandakin koulussa opiskelevien, heikoimmassa asemassa olevien oppilaiden hyväksi Suomen Lähetysseuran kautta. Lahjoituksen voi antaa joko osallistumalla illan konsertissa koottavaan kolehtiin tai tilisiirtona: IBAN:FI16 8000 1400 1826 72, viestiksi Simo Peura, 60 v.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Lapuan hiippakunta