Mahdollisuus muutokseen-missio 2018 - info ja aloituspalaveri

ke 20.9. klo 17.30

Alavuden seurakuntatalo

Alavuden seurakunta on mukana Pohjanmaan Mahdollisuus muutokseen 2018 - mediamissiossa

Maaliskuussa 2018 toteutetaan laajaa näkyvyyttä saava mediamissio. Mukana olevat seurakunnat järjestävät paikallisesti omaa toimintaa missiokuukauden aikana. Nyt on ajankohtaista kerätä kiinnostuneita seurakuntalaisia vastuunkantajaksi tähän kokonaisuuteen. Aloituskokous ja infotilaisuus pidetään 20.9. klo 17.30 Alavuden seurakuntatalolla. Mikäli vastuunkantaminen erilaisissa tehtävissä kiinnostaa (hyvin monenlaista) tai missio muuten kiinnostaa tule kuulemaan lisää. Kerrothan tätä viestiä eteenpäin mahdollisille kiinnostuneille. Lisätietoja voit katsoa www.koemuutos.fi. Jos et tällä kertaa pääse mukaan, mutta haluat olla mukana, ilmoita kiinnostuksesi niin voit tulla myöhemmin matkaan. Lisätietoja Jussi Peräaho, 040-7104042.
  • Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä