Alavuden seurakunta hakee tarvittaessa töihin kutsuttavaa keittiötyöntekijää

Alavuden seurakunta hakee tarvittaessa töihin kutsuttavaa keittiötyöntekijää, työhön kuuluvat keittiössä ruoanlaitto, tarjoilu, asiakaspalvelu ja lisäksi keittiön sekä muiden kiinteistöjen puhtaanapitotyöt. Työ sisältää työtä myös viikonloppuisin sekä kulkemista eri toimipisteiden välillä, joten tehtävä edellyttää ajokorttia ja oman auton käyttömahdollisuutta. Työ edellyttää hygieniapassia, ruoanlaitto- ja siivoustaitoa sekä aiempaa kokemusta vastaavanlaisesta työstä.  Arvostamme yhteistyökykyä, oma-aloitteisuutta sekä kykyä itsenäiseen työhön. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva, tarvittaessa töihin kutsuttava. Palkkaus KirVESTES tuntihinnoitteluryhmän T2 mukaan. Työsuhteessa noudatetaan koeaikaa, valitun tulee esittää hyväksyttävä todistus terveydentilastaan ennen tehtävän vastaanottamista.

Vapaamuotoiset hakemukset tehtävään 31.7.2022 mennessä hannele.hannuksela@evl.fi, haastatteluita voidaan tehdä jo hakuaikana. Tehtävän aloitus sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa pääemäntä sirkka-liisa.halla-aho@evl.fi tai p. 050 312 1505, tavoitettavissa 10.7.2022 asti.

2022-07-01 16:44:41.0