Töysän seurakuntakotiin kaukolämpö, Alavuden kirkon äänentoisto uudistui

Alavuden kirkkoneuvosto kokoontui 2.2.2022.

Kirkkoneuvosto päätti hinnantarkistuksista ja Töysän seurakuntakodin lämmitysmuodosta.

Töysän seurakuntakodin lämmitysmuodoksi päätettiin kirkkoneuvostossa 2.2.2022 kaukolämpö, joka oli myös Töysän seurakuntatalon lämmitysmuotona.

Töysän seurakuntakodin suunnitelmat etenevät, Alavuden kirkkovaltuusto hyväksyi Töysän seurakuntakodin pääpiirustukset 15.12.2021. Parhaillaan suunnittelijat ovat työssä ja tavoitteena on julkaista Töysän seurakuntakodin urakkatarjouspyyntö Hilmaan 15.2.2022.

Alavuden kirkon äänentoistojärjestelmä on uusittu toimivuuden ja kuuluvuuden parantamiseksi. Uusi järjestelmä on saatu tällä viikolla käyttöön, säätöjä järjestelmään tehdään vielä käyttöönoton jälkeen. Uudistamiseen ryhdyttiin valtuustoaloitteen (13.12.2018) myötä. Toteutussuunnittelu on aloitettu tammikuulla 2021, suunnittelussa, urakan kilpailutuksessa sekä uusimistyön valvonnassa on käytetty AV-konsulttina Akukon Oy asiantuntijoita. Urakan kilpailutus on toteutettu syksyllä 2021 ja urakoitsijaksi valittiin Caverion Suomi Oy ja itse asennustyöt ovat olleet nyt lähiviikkoina. Talousarvioon on varattu uusimiseen 45.000 €. Lisäksi tammikuun aikana on hankittu striimauskalustoa, mm. uusi kamera.

2022-02-04 13:11:35.0