Kirkkomuskari

Musisointia kanttori Marin sekä lastenohjaajien kanssa Alavuden kirkossa. Seuraavasta kirkkomuskarista ilmoittelemme myöhemmin.

Virsimuskari vauvoille

Seuraava virsimuskari alkaa maaliskuussa 2024. Tule laulamaan virsiä ja lastenlauluja. Virsimuskarissa hellittellet, keinuttelet ja leikittelet lapsesi kanssa. Tervetuloa mukaan!

Virsimuskari on ilmainen, eikä sinne ole ennakkoilmoittautumista. Voit tulla oman aikataulusi mukaan. Kevään aikana kokoonnumme yhteensä 6 kertaa maalis-toukokuussa joka toinen keskiviikko 6.3.-15.5. klo 10. Virsimuskari sopii kaikille alle 1,5 -vuotiaille lapsille, jotka eivät vielä juuri osaa kävellä. Lapsi tulee virsimuskariin yhdessä vanhemman tai tutun aikuisen kanssa.

Virsimuskarin nähty tukevan lapsen ja aikuisen vuorovaikutusta sekä kiintymyssuhdetta. Jos haluat tutustua virsimuskaritoimintaan etukäteen, niin aiheesta on kirjoittanut teologi Aino-Elina Kilpeläinen. YouTubesta löydät esimerkkejä Tanskan kirkon järjestämistä virsimuskareista vauvoille hakusanalla 'babysalmesang'.

Lapset hakevat korista erilaisia soittimia.
Vauva ja tähtiä. Tervetuloa musisoimaan Alavuden kirkkoon klo 10 6.3. 20.3. 3.4. 17.4. 1.5. 15.5.

Seurakuntapastori (viestintä ja kasvatus)

Virkavapaalla 29.4.2024 - 1.6.2025

Paras viikonpäivä: Tietenkin sunnuntai!
Harrastukseni: Lukeminen, äänikirjat ja neulominen sekä uiminen ja saunominen. Oli suuri ilonpäivä, kun Kuntolutra viimein aukesi syksyllä 2023.
Lempivirteni: "499 Jumalan kämmenellä", elämäni 1. vuosikymmeneltä asti, "30 Maa on niin kaunis" toiselta vuosikymmeneltä. Kolmannelta vuosikymmeneltä ei ole vielä muodostunut lempivirttä.
Lempilausahdukseni: "No niin." Toimii lähes joka tilanteessa.
Parasta työssäni: Ihmiset, jumalanpalvelukset ja kirjoittaminen.