Alavuden seurakunnan tilat

Seurakunnalla on toimitiloja erilaista toimintaa ja tilaisuuksia varten. Seurakunta myös vuokraa toimitilojaan esim. perhejuhlia varten.

Alavuden keskustassa Kirkkotien varrella ovat kirkko ja Olohuone. Seurakuntatoimisto sijaitsee Kirkkopihassa Louontien varrella. Keskustasta Salmentien varrelta löytyy myös Muistojen Kappeli ja sankarihautausmaa. Kirkon ympäristössä on vanha hautausmaa. Uusi hautausmaa sekä muistolehto löytyvät noin 1,5 kilometrin päästä Tusantien varrelta. Töysän kirkko ja hautausmaa sijaitsevat osoitteessa Kappelitie 4, Töysä. Seurakuntatoimisto ja diakoniatoimisto sijaitsevat Töysän seurakuntakodilla, Kappelitie 4.

Jos olet kiinnostunut vuokraamaan seurakunnan tiloja, ota yhteyttä seurakuntatoimistoon puh. 06 5150700 (aukioloaikoina). Tietoa tilojen vuokrista löytyy Tilavuokrat - osiosta.

Tilan tyyppi
Tapahtuman tyyppi