Pyhäkoulu

Pyhäkoulussa tutustutaan Raamatun kertomuksiin, leikitään, lauletaan, askarrellaan, rukoillaan ja hiljennytään. Pyhäkoulussa solmitaan uusia ystävyyssuhteita. Se tukee kotien kristillistä kasvatusta kastekäskyyn pohjautuen.

Kirkkopyhis Alavuden kirkossa jumalanpalveluksen aikana

Sunnuntaina 4.2. klo 10 (ohjaajina Eila Hakala ja Minna Turunen), Sunnuntaina 14.4. klo 10 (ohjaajina Seija ja Markus Taipalus).

Kirjepyhäkoulu

on tarkoitettu noin 5-10-vuotiaille lapsille, mutta yhdessä vanhempien kanssa pienemmätkin voivat olla jäsenenä.

Ilmoittaudu kirjepyhäkouluun lähettämällä nimesi, osoitteesi ja syntymäaikasi sähköpostilla osoitteeseen virve.myllyaho@evl.fi tai tekstiviestillä 050-3121508.

Tulossa Pääsiäispyhis lapsille Vesitornin toimitilan alakerrassa (Tornitie 5. Huom! kulku alakerran ovesta!) la 30.3.klo 13-14.30.

Ohjelmassa pieni hiljentymishetki, mukavaa pääsiäispuuhaa sekä välipala.

Tervetuloa pääsiäispyhäkouluun toivottavat pyhisohjaajat Tiina ja Iida Sepponen

Naurava lapsi istuu penkillä ja selaa raamattua.