Mielenterveystyö

"Älä pelkää äläkä lannistu.
Herra, sinun Jumalasi,
on sinun kanssasi kaikilla teilläsi."
(Joos. 1:9)

Seurakunnan mielenterveystyö on ihmisen kokonaisvaltaista kohtaamista mielenterveyden kysymyksissä, tukien ja rinnalla kulkien.

MIELEN virkistykseksi - ryhmä henkisen hyvinvoinnin ja mielenterveyden tukena tiistaisin parillisilla viikoilla klo 14 seurakunnan Olohuoneessa, Järviluomantie 7 (kesätauko kesä-elokuu). Ryhmässä on tilaa erilaisille mieltä askarruttaville kysymyksille keskustellen ja toisia kuunnellen. Ryhmä on suunnattu mielenterveysongelmien kanssa eläville ja asiasta kiinnostuneille henkilöille.

MIelenterveystyöhön liittyvissä asioissa voi olla yhteydessä diakoni Merja Kruegeriin p. 050-3121504  merja.krueger@evl.fi

kengät toisiaan vastakkain mukulakivikadulla

Aina ei jaksa yksin. Silloin voit soittaa tai chatata Kirkon keskusteluapuun tai ottaa yhteyttä omaan tai sinua lähellä olevaan seurakuntaan.

Henkinen hyvinvointi

Kirkko tarjoaa luottamuksellista keskusteluapua puhelimessa ja verkossa, missä tahansa. Voit ottaa yhteyttä myös omaan seurakuntaasi.

Keskusteluapua eri elämäntilanteisiin