Mikä kerho sinua kiinnostaa?

Varhaisnuorisotyö kokoaa koulun jälkeen ja alkuillasta yhteen alakouluikäiset tytöt ja pojat kerhoihin. Kerhot kokoontuvat seurakunnan omissa tiloissa, tai muissa tiloissa. Toiminta on säännöllistä ja maksutonta. Kerhon perustietojen yhteydessä on maininta, mikäli kerho on maksullinen.

Kerhot alkavat syyskuussa ja jatkuvat aina toukokuun puoliväliin asti, pois lukien arkipyhät ja koulujen loma-ajat. Tarkemmat tiedot toiminnasta saat kysymällä omasta kerhosta.

Toiminnasta ilmoitetaan seurakuntamme kotisivujen tapahtumakalenterissa, Facebook-sivulla, Instagram -tilillä, koulujen ja kauppojen ilmoitustauluilla.

Tiloina toimivat Olohuone ja Kirkkomännikön koulun sali. Kerhon voit aloittaa koska vain.

Kerhoihin ilmoittautuminen tästä.

TORSTAI

• Liikuntakerho 15-16, Kirkkomännikön sali
  • Kokkikerho 14.30-16.00, Olohuone TÄYNNÄ!

PERJANTAI

• Puuhakerho 14.30-15.30, Olohuone