Talkoo avuksi seurakunnalle

Erilaiset tapahtumat tarvitsevat toteutuakseen vapaaehtoisia.

Seurakuntatalon keittiöllä on mahdollisuus osallistua kahvituksiin, kirkkokahvihetkiin, leivontatalkoisiin, lounaiden valmisteluihin sekä tarjoilutehtäviin. Pieniä rakennus- ja korjaustöitä sekä siivous- ja haravointitehtäviä löytyy keväisin tapulista, makasiinista, hautausmaalta sekä pyyntöjä saattaa tulla myös seurakuntalaisilta. Talkooporukalla on mukava tehdä hommia yhdessä. Löytyisikö sinulta aikaa ja kiinnostusta näihin vapaaehtoistehtäviin?

Ota yhteyttä: Sirkka-Liisa Halla-aho puh. 050 3121505

Isännöimään ja emännöimään tapuli- ja makasiinikahviloita

Kahvilat avaavat ovensa kesäkuussa. Nämä historialliset ja upeat tilat kirkkojen läheisyydessä kutsuvat vapaaehtoisia kahvinkeittäjiksi, arpamyyjiksi, käsitöiden esittelijöiksi/myyjiksi, sekä ideoimaan ja järjestämään uusia tapahtumia tapuliin ja makasiiniin.

Ota yhteyttä: Marja Suokas puh. 050 5636081

vs. Lähetyskasvatussihteeri