Alavuden seurakunta hakee tarvittaessa töihin kutsuttavaa suntiota

Alavuden seurakunta hakee tarvittaessa töihin kutsuttavaa suntiota, työhön kuuluvat palvelustyöt, toimitusten ja tilojen valmistelu jumalanpalveluksissa sekä kirkollisissa toimituksissa, kuten hautajaisissa. Työhön sisältyy myös kirkollisten kiinteistöjen puhtaanapitotöitä. Työ painottuu viikonloppuihin ja edellyttää kulkemista eri toimipisteiden välillä, joten tehtävään valitulla tulee olla ajokortti ja oman auton käyttömahdollisuus.

Tehtävään valittavan eduksi on suntion ammattitutkinto tai muu tehtävään soveltuva koulutus tai käytännön työkokemus vastaavista tehtävistä. Hakijoilta odotamme kirkon toiminnan tuntemusta. Tietoteknisen osaamisen osalta edellytämme halukkuutta ottaa käyttöön erilaisia järjestelmiä. Työssäsi tarvitset vuorovaikutustaitoja, oma-aloitteisuutta, organisointikykyä ja joustavuutta. Perehdytämme tehtävään, joten aiempi kokemus suntiona toimimisesta ei ole välttämätöntä.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva, tarvittaessa töihin kutsuttava, henkilön osaamisen mukaan on mahdollista sisällyttää työnkuvaan myös muita seurakunnan keittiö-, puhtaanapito- tai kiinteistön hoidollisia tehtäviä. Palkkaus KirVESTES tuntipalkkahinnoitteluryhmän T1 mukaan. Työsuhteessa noudatetaan koeaikaa, valitun tulee esittää hyväksyttävä todistus terveydentilastaan ennen tehtävän vastaanottamista. Tehtävään valitun tulee olla evankelisluterilaisen kirkon jäsen.

Vapaamuotoiset hakemukset tehtävään 31.7.2022 mennessä hannele.hannuksela@evl.fi, haastatteluita voidaan tehdä jo hakuaikana. Tehtävän aloitus sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa suntio Timo Harju, timo.harju@evl.fi p. 040 835 3885, tavoitettavissa 14.7.2022 asti.

2022-07-01 16:42:38.0